Wednesday, July 9, 2014

Aku pencemburu

Aku pengidap Minor OCD
Ini membuatkan aku peka terhadap sekeliling
Selain itu, aku juga merupakan manusia pelik
Di mana aku kuat cemburu tentang masa lalu

Duhai cinta hati, aku masih boleh tersenyem andai kau cuba tackle a hot girl that passed by
Tetapi aku akan freak out kalau kau bercakap tentang dia yang ada di masa lampaumu
Walaupu aku tahu kau dan aku 'tiada' lagi waktu itu
Tetapi itu lah aku, cemburu tentang benda sebegitu

Selain itu aku juga stalker teruk yang akan boleh korek segala maklumat selagi aku mahu
Kadang kadang aku rasa betul kata orang
Perempuan pencemburu merupaka seorang agent CSI yang paling terbaik
Kerana aku tak lepaskan setiap detail yang ada
Andai aku tengah gila

Duhai cinta hati, ku pohon kau sabarlah dengan karenah ku
Aku tahu aku tak sempurna mana
Harap kau terima kekuranganku ini
Aku akan cuba berubah menjadi yang lebih baik

Bukan hanya untuk kau
Bukan hanya untuk kita
Tetapi juga untuk diriku

Karena, less is more, less is better
The lesser you know, the leaser you get hurt
To much information can kills you

Erza Ibrahim

No comments:

Memories

It's funny when all those little stupid thing that you've uploaded and deleted still remain there. Internet never delete it after al...