Sunday, October 5, 2014

Luka

Aku bersedih hati
Dalam aku terkial kial mencari kebahagiaan
Tanpa aku sedari ada insan yang terluka dia atas kebahagiaan kami
Lantas aku terfikir
Apa gunanya membina bahagia diatas kesengsaraan org lain?
Apa guna aku tertawa gembira sedangkan ada yang merana?
Walau aku tahu bukan salahku
Tetapi aku masih bersedih
Karena ada yang terluka
Aku menghitung hari untuk disunting
Tapi ada yang menangis untuk kami
Maafkan aku sahabat
Sesungguhnya aku mahu kau tahu
Tak pernah terfikir untuk menyakitimu
Kau tetap sahabat terbaik buatnya
Aku hadir dalam hidupnya kemudian cuma
Aku dapat tempat dihatinya
Tapi tak akan aku lupa tempatmu disisinya
Aku mendoakan agar kau berjumpa si dia
Yang bakal membimbingmu dan akan membahagiakanmu
Terima kasih atas segalanya
Maafkan kerana ku kau terluka

No comments:

Memories

It's funny when all those little stupid thing that you've uploaded and deleted still remain there. Internet never delete it after al...