Thursday, November 6, 2014

Satu Percaturan Hidup

Kami kenal masing masing pun dah kerja
Tak sempat nak sweet sweet macam kanak kanak bercinta
Tak pernah bergayut berjam jam macam zaman remaja
Tex pun aku je yang banyak tex sebab dia tak berapa suka tex
Kami share minat yang sama
Kami boleh share music yang sama
Kami ada perangai gila yang sama
Dan Alhamdulillah kami bahagia bersama
Kami tak pernah rasa deting kat kampus pun kan
So last week ada pesta konvo kt UTM dan adik dia buka booth kat sana 
Kami pergi kerap juga laaa
Lepas tu makan malam kt kawasan UTM
Then dia cakap "walaupun kita tak jumpa zaman muda remaja, tapi tua tua mcm ni pun kita masih ada peluang deting dalam kawasan U walaupun just tumpang U orang"
Aku pulak nak tergelak dengan statement dia
So sambil sambil kami makan kami pun ushar student student yang ada dan masing masing teringat masa masa silam masing masing sebagai pelajar
InsyaAllah bulan tiga tahun hadapan aku kembali begelar pelajar dan pejuang!
Alhamdulillah untuk segala nikmat yang Allah berikan
Sesungguhnya aku bahagia walau terpaksa berjauhan dari kehidupan dahulu yang aku dah selesa

No comments:

Memories

It's funny when all those little stupid thing that you've uploaded and deleted still remain there. Internet never delete it after al...