Saturday, September 27, 2014

The Heart Breaking Effect

Okey, ini adalah kenyataan

Aku tak tahu kenapa aku lebih puitis menulis ketika aku kecewa, patah hati sedih 
Dan aku akan kehilangan kata kata apabila aku gembira
Aku mampu mengarang puisi puisi indah dan menulis apabila aku kecewa
Tetapi bila aku bahagia, aku hilang idea dan kata kata
It's funny when put it this way but this is what happen
Aku mampu update status twitter non stop bila aku kecewa
Tetapi aku tau nak update apa bila aku dalam stage gembira

Well, the heart broken make people change to something that they didn't realize

Sekarang tahu la kenapa Adele leh menang besar dengan lagu heart broke dia, ye dok?
=)

Erza Ibrahim

2 comments:

Unknown said...

Sekarang sedih lagi ke

Erza Ibrahim said...

Alhamdulillah, getting better. Tulis secara random je tentang heart breaking

Memories

It's funny when all those little stupid thing that you've uploaded and deleted still remain there. Internet never delete it after al...